חלון הראווה של העסק שלך נמצא אצלך ביד. לא תשתמש בו?

סדנת צילום בסמארטפון לבעלי עסקים בלבד – תהיה אתה השגריר של העסק שלך בפייסבוק ובאינסטגרם

בתור בעלי עסקים, בוודאי התוודעתם לנפלאות הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם (שלכם או של המתחרים…), ובטח שאלתם את עצמכם – מדוע דווקא תמונה של מוצר מסויים הופכת לויראלית וזוכה לעשרות שיתופים. למה דווקא הוא ולא אני?

הפייסבוק והאינסטגרם מטבעם מבוססים על תקשורת חזותית שמביאה עם עבודה נכונה חשיפה רחבה ומעורבות גולשים שבסיומה – מכירות.

המילה הכתובה, ללא תמונה ייחודית ואיכותית, לא תעשה את עבודת השיווק הנדרשת בשטף המידע הפרסומי הגובר ברשתות החברתיות לצד סבלנותו המתקצרת של הגולש הממוצע בעידן האינסטנט.

החדשות הטובות הן שהכוח השיווקי של העסק שלך נמצא בידיים שלך (תרתי משמע).

היום אתם כבר לא באמת צריכים להשקיע הון תועפות על אנשי מקצוע וציוד יקר על מנת לצלם תמונות וסרטונים שיווקיים של העסק שלכם.

דווקא הצילום האותנטי הוא זה שמביא בדרך כלל את מעורבות הגולשים והחשיפה הגדולה. אבל, כדי שהצילום "יתפוס" – צריך לדעת כיצד להשתמש בצורה נכונה ונבונה במצלמת הסמארטפון (ולא, להיות מומחה בסלפי זה לא נחשב ).

אני מזמין אותך לסדנת צילום מעשית בסמארטפון, בה נדבר ת'כלס – כיצד העסק שלך יוכל להפיק את המקסימום ממצלמת הסמארטפון שברשותך.

בסדנה נלמד ונתרגל מיומנויות מעשיות לצילום מוצרים, סיפורי לקוחות במקביל להתמקצעות בתוכנות עריכה שיאפשרו לך להנגיש את המידע העסקי שלך לקהל לקוחותיך הנוכחיים והפוטנציאליים ברשתות החברתיות.

בנוסף, משתתפי הסדנה ייהנו מצ'ופר מיוחד – במקום המפגש אני מקים סטודיו הכולל ציוד צילום ותאורה מקצועית, בו אצלם אתכם צילומי סטודיו איכותיים, אותם תקבלו לשימושכם האישי.

נועם בן שאול

נעים מאוד, אני נועם בן-שאול. נמצא מאחורי המצלמה כבר 30 שנה ומעביר קורסים וסדנאות צילום מזה 20 שנים. האהבה הגדולה שלי בצילום היא "לתפוס את הרגע" תוך משחק עם זוויות צילום שונות ואפקטים של אור וצל להשגת אותו רגע המושלם (אתם מוזמנים להתרשם מהדוגמאות שבדף). הקטגוריות המועדפות עליי בצילום הן פורטרטים, תמונות נוף, ספורט ואבסטרקט, כשאת ההשכלה הרסמית שלי בתחום רכשתי ב- School of visual art שבניו יורק סיטי ובקאמרה אובסקורה, ואני ממשיך ללמוד ולהתפתח כל הזמן.

לפרטים על הסדנא הקרובה והזמנה:

ואפשר גם להתקשר 🙂

צילום לעסקים דרך סמארטפון

לפרטים על הסדנא הקרובה והזמנה:

ואפשר גם להתקשר 🙂

מעוניינים בסדנאות צילום סמראטפון נוספות? אנו מזמינים אתכם לראות איזו סדנה מתאימה לכם

תמונה גדולה

מצלמים הרבה תמונות קטנות מהאובייקט ומצרפים את כולם לתמונה אחת גדולה ואיכותית. על ידי עיבוד התמונה בפוטושופ לדוגמא 1] PROSES THE RAW'S- – מוודאים שהתמונה

קרא עוד »

תורת הצילום

3 קודקודיים במרחב שתלויים זה בזה   צמצם מהירות תריס רגישות של הסרט או חיישן   צמצם: תפקיד 1: ככל שהצמצם יותר סגור כך מהירות

קרא עוד »

מאקרו

  לצלם לדוגמא מזיגת יין לכוס יין ומקבלים תמונה של חבל הטבור מחובר לתינוק או צילום של סלע ומקבלים דמויות חיות בסלע שנוצרו בעזרת מים

קרא עוד »

קומפוזיציה

  1] ליצור תמונות פשוטות לא מסובכות 2] אם משתמשים בעדשות ארוכות מוקד יש לחפש צורות מעניינות של אור וצל.   3] בעדשות רחבות יש

קרא עוד »

צילומי טבע

1] לבחור נושא כל שהוא לדוגמא קופים ולצלם את החיבה בניהם . 2] צילום תת ימי בעזרת מגנים מיוחדים על המצלמה 3] להתערות בשטח. להשתמש

קרא עוד »