סדנאת צילום בסמארטפון לחברות וארגונים

קורס צילום דיגיטלי למתחילים

סדנאת צילום בסמארטפון לחברות וארגונים

עכשיו במחיר אטקרטיבי!

זה ביידים שלכם!

להוציא את התמונה הכי טובה שאפשר בעזרת כמה פעולות פשוטות מהנייד שלכם!
לא צריך להיות גאון כדי לדעת לקבל את התמונה המושלמת, בזווית הנכונה, באור הנכון.. כל מה שצריך זה להכיר כמה כלים פשוטים שנסתרים בנייד שלכם ורק מחכים שתכירו אותם!

הייתם מאמינים שהתמונות הללו צולמו בנייד?

מי אני?

שמי נועם בן-שאול. נמצא מאחורי המצלמה כבר 30 שנה
(אבל מי סופר…), ומעביר קורסים וסדנאות צילום מזה כ 20 שנים. האהבה הגדולה שלי בצילום היא "לתפוס את הרגע" תוך משחק עם זוויות צילום שונות ואפקטים של אור וצל להשגת אותו רגע מושלם.

את ההשכלה הרשמית שלי בצילום רכשתי ב-School of visual art בניו יורק ובקאמרה אובסקורה ואני ממשיך ללמוד ולהתפתח כל הזמן. הקטגוריות המועדפות עליי בצילום הן פורטרטים, תמונות נוף, ספורט ואבסטרקט.

מה תלמדו בסנדא?

  • עקרונות הצילום – תכירו את כללי הזהב באמצעותם תהפכו תמונה בנאלית לתמונה הורסת.
  • עשה ואל תעשה בצילום בסמארטפון.
  • הכרת יסודות הצילום הבסיסיים ולימודי עריכה
  • פיצ׳רים שימושיים במצלמה.
  • בניית קומפוזיציה מעניינת וטיפים לצילום נכון שיקפיץ את רמת הצילום בכל הסגנונות נוף פורטרט ומקרו.
  • תרגול וישום הכלים שנלמדו.
  • עיבוד ועריכת תמונה -איך לעבד ולשפר בקלות את התמונות שצלמתם.

הסדנא שלנו מתאימה לקבוצות, חברות, ימי כיף, ימי גיבוש ועוד!

לקוחות מספרים...

מיכל וייס
קרא עוד
מנהלת במכינת גבעת שמואל בישיבה התיכונית בה אני מלמדת ערכנו תחרות צילום בחופשה, צילומי טבע מארץ ישראל בלבד. תלמידים מן החטיבה והתיכון שלחו תמונות יפיפיות לעשרות. את התמונות פיתחנו ותלינו בספריה לתערוכה. הפרס שהבטחנו היה סדנת צילום והיה עלינו למצוא מישהו מקצועי לא רק בצילום אלא גם בהדרכה ויחסי אנוש, מישהו שיתאים לנו. פנינו לנעם בן שאול והוא זרם עם הבקשות שלנו. נעם הגיע לסדנא של שלש שעות שהתחלקה לשלשה חלקים: הדרכה מפורטת לשימוש במצלמת הנייד כמצלמה מקצועית, יציאה החוצה בהדרכתו לשם תרגול (גם השימוש במצלמה וגם זויות צילום וקומפוזיציות) ולבסוף כולם עלו בחזרה למליאה ללימוד עריכה של צילומים (אני לא מתכוונת לפילטרים שכולם מכירים אלא משהו ברמה אחרת). האוירה היתה מצויינת, כולם היו קשובים ונהנו מאד. הישיבה שלנו הרוויחה ספריה עם תערוכת צילומים מופלאים, תלמידים מרוצים שהרחיבו אופקים בתחביבם והיכרות עם איש מקצוע מצויין, ב"ה. תודה רבה🌹📸
אתי אלהרר
קרא עוד
אני ממליצה על הקורס שלו בהתלהבות רבה. נועם מיטיב להסביר וללמד בצורה מעמיקה ומקצועית. בנוסף ללימוד על המצלמה, הוא מלמד גם איך לצלם בפלאפון ובסמארטפון ולהוציא תמונות מרהיבות, איך להשתמש בכל הפונקציות החכמות ולקבל תוצאה מושלמת . בעידן הטיק טוק והאינסטגרם, בעיניי זו חובה. בקיצור, לימוד אצל נועם הוא הכשרה מקצועית, חוויה מעשירה , עכשווית ומותאמת לרוח התקופה.
נינה
קרא עוד
ממליצה בחום ללמוד בביה״ס לצילום בהנחייתו של נועם בן שאול. בקורס תלמדו בתוך זמן קצר כיצד ניתן להפיק את המירב מהמצלמה בטלפון הנייד ואיך בקלות ניתן לערוך את התמונות שצילמתם. נועם מעניק יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד, מורה בחסד, מקצועי, סובלני ואדיב.
הקודם
הבא

מבנה הסדנה

הסדנה מחולקת ל 3 חלקים:

  1. הכרות והדרכה ראשונית בשטח או במשרדי החברה.
  2. צילום מעשי בשטח. תרגול וישום הכלים שנלמדו.
  3. התכנסות ללימוד עריכה ועיבוד בתוכנה חינמית שמורידים לנייד.

כמות משתתפים – 10

ניתן לקיים בכל הארץ

מסלול VIP

סוגרים סדנת צילום בסמארטפון ומקבלים צילומי תדמית למשתתפים הכולל הקמת סטודיו נייד בשטח או במשרדי החברה

במחיר אטרקטיבי במיוחד!

נשמע מעניין! אני רוצה עוד פרטים!